>

Personal branding to tworzenie własnej marki oraz budowanie pozytywnego wizerunku. W myśl tej strategii traktujemy swoją osobę jako produkt, który należy korzystnie wypromować i sprzedać. Dzięki temu odnosimy wiele korzyści — dużo więcej aniżeli w przypadku braku rozpoznawalności i popularności. Budowanie własnej marki nie jest jeszcze szeroko wykorzystywane przez osoby prywatne, ale daje duże możliwości włącznie z większymi zarobkami czy staniem się liderem branżowym. Czym zatem jest personal branding? Dlaczego jest taki ważny? Kto może go wykonywać? Jak zbudować własną markę? Odpowiedzi na wszystkie pytania, przydatne porady i wskazówki poniżej.

Real-time marketing to marketing czasu rzeczywistego. Wykorzystujemy w nim aktualne wydarzenia i sytuacje do reklamowania się. Wiele największych globalnych marek monitoruje niecodzienne zdarzenia i z powodzeniem od wielu lat wykorzystuje je do swojej promocji. My jako osoby prywatne czy prowadzące małe biznesy również możemy wykorzystać go do zaistnienia na rynku reklamowym oraz skutecznie przy jego pomocy przyciągnąć nowych fanów, czy klientów. Poniżej prezentujemy real-time marketing "od kuchni”, odpowiadamy na pytania — na czym polega, jak go wykonywać i dlaczego warto postawić właśnie na ten sposób reklamowania się.

Profile oficjalnych marek czy firmowe strony w Social Mediach są wykorzystywane przez wiele firm. Nawet globalne marki aktywnie uczestniczą w życiu portali społecznościowych, tworząc i prowadząc atrakcyjnie dla klienta swoje profile. Takie zachowanie ma wiele plusów oraz może pomóc nam w prowadzeniu biznesu czy pozyskiwaniu nowych klientów, gdyż social media to nie tylko miejsce relaksu i odpoczynku. Wiele osób szuka też na portalach społecznościowych informacji o danych firmach, produktach czy usługach. Zdecydowanie warto być obecnym w takim środowisku. Jak zatem prowadzić oficjalne profile w social mediach? Jak odpowiadać na krytykę? Dlaczego prowadzenie profili jest takie ważne? Odpowiedzi poniżej.

Przygotowując wpis na blogu przede wszystkim dbamy o to, aby jego treść była jak najbardziej ciekawa dla odbiorców. Jednak naszym celem jest uzyskanie jak największej liczby wyświetleń prowadzonej przez nas strony. Dlatego też warto wiedzieć jakich narzędzi użyć, aby odwiedzających naszą stronę było jak więcej. Optymalizacja wpisów pod kątem SEO nie jest trudna, ale wymaga pewnej wiedzy, którą dzisiaj przekazujemy Ci w prosty i przystępny sposób. Jeżeli masz wątpliwości czy optymalizacja wpisów pod kątem SEO przynosi efekty, możesz sprawdzić to i przekonać się sam, stosując nasze wskazówki na własnej stronie www.

Dobre i sprawne zarządzanie firmą to połowa sukcesu. Najnowsza technologia przychodzi z pomocą wszystkim, którzy chcą usprawnić działanie swojej firmy, ułatwić zarządzanie nią i zbudować dobre, trwałe relacje z klientami. Nowoczesne systemy CRM to rozwiązania informatyczne, które w kompleksowy sposób poprawią organizację i funkcjonowanie wielu działów w twojej firmie, począwszy od zarządzania i marketingu, poprzez planowanie, sprzedaż i obsługę klienta, aż po dokumentację. Sprawdzą się zarówno w dużych przedsiębiorstwach, jak i małych firmach oraz sklepach.

Wysokie wymagania dotyczące treści na stronach

Powoli odchodzą w niepamięć bezwartościowe precle, wyłapywane przez zaawansowane algorytmy. W 2019 roku coraz trudniej będzie pozycjonować stronę w oparciu o bełkot. Warto więc tworzyć unikatowe, wartościowe treści, które przekazują konkretną wiedzę. W przypadku braku takich umiejętności, warto skorzystać z pomocy doświadczonego i utalentowanego copywritera. Marketing internetowy przechodzi w nową fazę rozwoju, w której jakość faktycznie ma duże znaczenie.

Dzięki temu jak szybko rozwija się świat, w obecnych czasach posiadanie strony internetowej dla nawet najmniejszej firmy jest czymś praktycznie obowiązkowym - wszyscy chcą bowiem jak najlepiej dotrzeć do klienta. Własna witryna w sieci nie przyda się jednak tylko przedsiębiorcom, teraz przecież każdy może wykupić hosting, domenę, a następnie założyć bloga, lub cokolwiek sobie tylko wymarzy. Jak jednak wybrać dobrego usługodawcę, aby nasza strona była jak najszybsza, ale i przy okazji tania?

Z Google Analytics za pan brat - dlaczego warto z tego korzystać? Ogrom stron, portali, firm i usług dostępnych w internecie jest jedną z jego największych zalet, ale i przy okazji jest również jego wadą. Wraz z liczbą dostępnej treści, idzie także niewyobrażalny ogrom osób, które ją przegląda. Jak jednak sprawdzić kto trafił na naszą stronę? Jak zrozumieć to, jak ludzie przeglądają tworzone przez nas treści oraz kim oni w ogóle są? Na te i na wiele innych pytań, odpowiedź znajdziemy w potężnym narzędziu stworzonym przez Google - Analytics.

Co to jest filtr Google i co ma wspólnego z drastycznym spadkiem ruchu na twojej stronie? Filtr Google to jedna z kar nakładanych za niestosowanie się do regulaminu wyszukiwarki – nieprzestrzeganie wytycznych Google dla webmasterów (osoba zajmująca się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej). Jest to kara nałożona algorytmicznie (automatycznie przez algorytm Google) lub ręcznie (przez członków Google WebSpam Team) za zastosowanie nieetycznych metod pozycjonowania. Obniżenie pozycji strony jest skutkiem stosowania mechanizmów niezgodnych z zasadami wyszukiwarki Google, które mają na celu podniesienie pozycji w nienaturalny sposób.

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.