>

Real-time marketing to marketing czasu rzeczywistego. Wykorzystujemy w nim aktualne wydarzenia i sytuacje do reklamowania się. Wiele największych globalnych marek monitoruje niecodzienne zdarzenia i z powodzeniem od wielu lat wykorzystuje je do swojej promocji. My jako osoby prywatne czy prowadzące małe biznesy również możemy wykorzystać go do zaistnienia na rynku reklamowym oraz skutecznie przy jego pomocy przyciągnąć nowych fanów, czy klientów. Poniżej prezentujemy real-time marketing "od kuchni”, odpowiadamy na pytania — na czym polega, jak go wykonywać i dlaczego warto postawić właśnie na ten sposób reklamowania się.

Dział: Artykuły
czwartek, 04 październik 2018 15:48

Marketing treści co to takiego?

Każdy kto w swojej pracy czy też firmie prywatnej korzysta z marketingu internetowego, obowiązkowo powinien zapoznać się z pojęciem „content marketingu”. Tłumacząc dosłownie jest to marketing treści czyli publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści w celu pozyskiwania potencjalnych klientów.

Dział: Artykuły

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.