>

Profile oficjalnych marek czy firmowe strony w Social Mediach są wykorzystywane przez wiele firm. Nawet globalne marki aktywnie uczestniczą w życiu portali społecznościowych, tworząc i prowadząc atrakcyjnie dla klienta swoje profile. Takie zachowanie ma wiele plusów oraz może pomóc nam w prowadzeniu biznesu czy pozyskiwaniu nowych klientów, gdyż social media to nie tylko miejsce relaksu i odpoczynku. Wiele osób szuka też na portalach społecznościowych informacji o danych firmach, produktach czy usługach. Zdecydowanie warto być obecnym w takim środowisku. Jak zatem prowadzić oficjalne profile w social mediach? Jak odpowiadać na krytykę? Dlaczego prowadzenie profili jest takie ważne? Odpowiedzi poniżej.

Dział: Artykuły

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.