>

Wysokie wymagania dotyczące treści na stronach

Powoli odchodzą w niepamięć bezwartościowe precle, wyłapywane przez zaawansowane algorytmy. W 2019 roku coraz trudniej będzie pozycjonować stronę w oparciu o bełkot. Warto więc tworzyć unikatowe, wartościowe treści, które przekazują konkretną wiedzę. W przypadku braku takich umiejętności, warto skorzystać z pomocy doświadczonego i utalentowanego copywritera. Marketing internetowy przechodzi w nową fazę rozwoju, w której jakość faktycznie ma duże znaczenie.

Dzięki temu jak szybko rozwija się świat, w obecnych czasach posiadanie strony internetowej dla nawet najmniejszej firmy jest czymś praktycznie obowiązkowym - wszyscy chcą bowiem jak najlepiej dotrzeć do klienta. Własna witryna w sieci nie przyda się jednak tylko przedsiębiorcom, teraz przecież każdy może wykupić hosting, domenę, a następnie założyć bloga, lub cokolwiek sobie tylko wymarzy. Jak jednak wybrać dobrego usługodawcę, aby nasza strona była jak najszybsza, ale i przy okazji tania?

Z Google Analytics za pan brat - dlaczego warto z tego korzystać? Ogrom stron, portali, firm i usług dostępnych w internecie jest jedną z jego największych zalet, ale i przy okazji jest również jego wadą. Wraz z liczbą dostępnej treści, idzie także niewyobrażalny ogrom osób, które ją przegląda. Jak jednak sprawdzić kto trafił na naszą stronę? Jak zrozumieć to, jak ludzie przeglądają tworzone przez nas treści oraz kim oni w ogóle są? Na te i na wiele innych pytań, odpowiedź znajdziemy w potężnym narzędziu stworzonym przez Google - Analytics.

Co to jest filtr Google i co ma wspólnego z drastycznym spadkiem ruchu na twojej stronie? Filtr Google to jedna z kar nakładanych za niestosowanie się do regulaminu wyszukiwarki – nieprzestrzeganie wytycznych Google dla webmasterów (osoba zajmująca się projektowaniem, kodowaniem, szatą graficzną oraz aktualizacją witryny internetowej). Jest to kara nałożona algorytmicznie (automatycznie przez algorytm Google) lub ręcznie (przez członków Google WebSpam Team) za zastosowanie nieetycznych metod pozycjonowania. Obniżenie pozycji strony jest skutkiem stosowania mechanizmów niezgodnych z zasadami wyszukiwarki Google, które mają na celu podniesienie pozycji w nienaturalny sposób.

Nie da się ukryć, że branża marketingu internetowego ma coraz większe znaczenie w naszym życiu. Internet wpływa praktycznie na każdą sferę naszego życia. Zmieniają się narzędzia, których używamy, a także sposób w jaki korzystamy z sieci - kiedyś był to komputer stacjonarny - dzisiaj jest to przede wszystkim telefon. Odpowiedzią na tą zmianę jest Google Mobile First Index, które już niedługo ma wejść w życie. Na czym polega? Czym tak naprawdę jest?

Każda osoba, która prowadzi własną firmę wie doskonale, że bez odpowiedniej promocji osiągnięcie sukcesu sprzedażowego jest praktycznie niemożliwe. Z tego też powodu większość przedsiębiorców prowadzi szeroko zakrojone działania marketingowe. Niestety, nie zawsze wykorzystują w tym celu internet. Tymczasem to właśnie wykorzystując marketing internetowy można promować się niezwykle skutecznie. Sprawdźmy więc czym jest.

Jeśli prowadzisz własny biznes z pewnością masz również stronę internetową, która pozwala klientom kupować twoje usługi lub towary, lub też po prostu przedstawia twoją ofertę i zachęca do jej skorzystania. Na pewno zależy ci na tym, by odwiedzało ją jak najwięcej osób. Dlatego też warto pomyśleć o promowaniu strony. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań jest promowanie strony w Google. Dlaczego? Przekonajmy się.

Reklamy otaczają nas z każdej strony – są w telewizji, radiu, prasie, na ulicy, w sklepach, w internecie – otaczają nas praktycznie wszędzie. Ale czy tradycyjne formy reklamy zdają w dzisiejszych czasach egzamin? Czy każdy z nas ma czas i ochotę na przeglądanie i czytanie przypadkowych reklam? Dzisiejsi konsumenci są zainteresowani tylko tymi ofertami sprzedażowymi, które są precyzyjnie dostosowane do ich zainteresowań i potrzeb. Jak w takim razie zdobyć takiego klienta? Tutaj przychodzi nam z pomocą marketing wirusowy, który jest odpowiedzią na to jak dotrzeć do szerokiej grupy osób, których profil konsumencki jest nam nieznany.

Pozycjonowanie lokalne to najlepszy sposób na dotarcie do większej ilości klientów na rynku regionalnym oraz wzmocnienie wizerunku firmy w danym obszarze. Tłumacząc dosłownie, pozycjonowanie lokalne to promowanie strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Obecnie wielu konsumentów szuka zarówno produktów jak i usług w konkretnym mieście lub regionie, dlatego warto dostosować się do potrzeb internautów.

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.