>

Każda osoba, która prowadzi własną firmę wie doskonale, że bez odpowiedniej promocji osiągnięcie sukcesu sprzedażowego jest praktycznie niemożliwe. Z tego też powodu większość przedsiębiorców prowadzi szeroko zakrojone działania marketingowe. Niestety, nie zawsze wykorzystują w tym celu internet. Tymczasem to właśnie wykorzystując marketing internetowy można promować się niezwykle skutecznie. Sprawdźmy więc czym jest.

Jeśli prowadzisz własny biznes z pewnością masz również stronę internetową, która pozwala klientom kupować twoje usługi lub towary, lub też po prostu przedstawia twoją ofertę i zachęca do jej skorzystania. Na pewno zależy ci na tym, by odwiedzało ją jak najwięcej osób. Dlatego też warto pomyśleć o promowaniu strony. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań jest promowanie strony w Google. Dlaczego? Przekonajmy się.

Reklamy otaczają nas z każdej strony – są w telewizji, radiu, prasie, na ulicy, w sklepach, w internecie – otaczają nas praktycznie wszędzie. Ale czy tradycyjne formy reklamy zdają w dzisiejszych czasach egzamin? Czy każdy z nas ma czas i ochotę na przeglądanie i czytanie przypadkowych reklam? Dzisiejsi konsumenci są zainteresowani tylko tymi ofertami sprzedażowymi, które są precyzyjnie dostosowane do ich zainteresowań i potrzeb. Jak w takim razie zdobyć takiego klienta? Tutaj przychodzi nam z pomocą marketing wirusowy, który jest odpowiedzią na to jak dotrzeć do szerokiej grupy osób, których profil konsumencki jest nam nieznany.

Pozycjonowanie lokalne to najlepszy sposób na dotarcie do większej ilości klientów na rynku regionalnym oraz wzmocnienie wizerunku firmy w danym obszarze. Tłumacząc dosłownie, pozycjonowanie lokalne to promowanie strony internetowej w wyszukiwarkach na podstawie słów kluczowych związanych bezpośrednio z określoną lokalizacją. Obecnie wielu konsumentów szuka zarówno produktów jak i usług w konkretnym mieście lub regionie, dlatego warto dostosować się do potrzeb internautów.

Każdy kto w swojej pracy czy też firmie prywatnej korzysta z marketingu internetowego, obowiązkowo powinien zapoznać się z pojęciem „content marketingu”. Tłumacząc dosłownie jest to marketing treści czyli publikowanie atrakcyjnych i przydatnych treści w celu pozyskiwania potencjalnych klientów.

Żyjemy w świecie mobilności i nie ma od tego ucieczki. Jeśli prowadzimy jakikolwiek serwis, blog, czy też forum tematyczne, aby zaistnieć w świadomości współczesnego odbiorcy treści, musimy „ułatwić” mu korzystanie z naszego produktu w każdym możliwym aspekcie – a w szczególności sprostać nowym wyzwaniom, jakie ciągle stawia przed nami rozwój technologi.

Posiadasz własną stronę internetową? Niezależnie od tego, czy jest ona związana z twoim biznesem czy jest to witryna czysto hobbystyczna z pewnością zależy ci na tym, by osoby, które ją odwiedzają czuły się bezpiecznie. Jednym z rozwiązań, które mogą im to zapewnić jest certyfikat SSL. Czym jest i dlaczego warto się na niego zdecydować? Przekonajmy się!

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.