>
Kampania Google Ads

Dlaczego warto korzystać z Google ?

Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką przez Polaków. To od odwiedzenia wyszukiwarki Google rozpoczyna swoją aktywność i wyszukiwanie informacji, produktów oraz usług 94% naszych krajan (wg gemius.pl, październik 2018). To oznacza, że jeśli chcesz aktywnie promować swój biznes w sieci, nie możesz zrezygnować z obecności w Google. Jeśli nie ma Cię w Google, Twój biznes nie istnieje w świecie on-line. Obecność i odpowiednia widoczność w wyszukiwarce Google jest dziś koniecznością, jeśli chcesz zarabiać i promować Twój biznes w sieci. Poniżej prezentujemy 10 powodów, dla których warto skorzystać z systemu reklamowego Google.

Dlaczego warto korzystać z Google ?

Google jest najczęściej wybieraną wyszukiwarką przez Polaków. To od odwiedzenia wyszukiwarki Google rozpoczyna swoją aktywność i wyszukiwanie informacji, produktów oraz usług 94% naszych krajan (wg gemius.pl, październik 2018). To oznacza, że jeśli chcesz aktywnie promować swój biznes w sieci, nie możesz zrezygnować z obecności w Google. Jeśli nie ma Cię w Google, Twój biznes nie istnieje w świecie on-line. Obecność i odpowiednia widoczność w wyszukiwarce Google jest dziś koniecznością, jeśli chcesz zarabiać i promować Twój biznes w sieci. Poniżej prezentujemy 10 powodów, dla których warto skorzystać z systemu reklamowego Google.

 

 

Reklama tu i teraz

Wysoka skuteczność reklam w systemie Google Ads wynika z faktu, że Twoje reklamy wyświetlane są dokładnie w chwili, gdy potencjalni klienci szukają danego towaru bądź usługi. Reklamy AdWords wyświetlane są w odpowiedzi na zapytanie kierowane przez użytkownika do wyszukiwarki – w czasie rzeczywistym, w momencie, gdy poszukuje on konkretnego asortymentu zbieżnego z Twoją ofertą, co zwiększa znacznie szanse na pozyskanie nowego klienta.

Reklama, która wspiera działania lokalne i globalne

Google Ads umożliwia geotargetowanie reklam co oznacza, że Twoje reklamy mogą być emitowane w precyzyjnie określonym przez Ciebie miejscu. Jeśli skupiasz się na działaniu lokalnym, możesz wyświetlać reklamy wyłącznie mieszkańcom danego miasta bądź w określonym promieniu od danej lokalizacji. Google AdWords umożliwi Ci także zdobycie zagranicznych rynków, co najważniejsze reklama emitowana w różnych miejscach świata czy kraju, może różnić się językiem i treścią – co jest oznacza, że możesz dostosować ją do oferty, którą kierujesz na dane rynki.

 

Dzięki Google Adsszybko zaistniejesz w wyszukiwarce Google.

Reklama Google AdWords działa praktycznie od ręki - chwili, gdy skonfigurujesz kampanię i ją uruchomisz. Na efekty tego rodzaju reklamy nie musisz oczekiwać długimi miesiącami, jak w przypadku pozycjonowania. Sam podejmujesz decyzję kiedy uruchomić i wstrzymać kampanię.

Całkowita kontrola nad kosztami

Sam ustalasz budżet, który chciałabyś wykorzystać na kampanię reklamową. Ustalasz budżet miesięczny oraz dzienny, który chcesz przeznaczyć na promowanie Twojego biznesu. Określasz także stawkę – koszt, jaki jesteś gotowy ponieść za kliknięcie w Twoją reklamę. Co najważniejsze, opłaty naliczane są wyłącznie, gdy klient klinie w Twoją reklamę, nie płacisz za jej wyświetlenie (w przypadku reklam w wyszukiwarce Google, nieco inaczej system rozliczeń może wyglądać w sieci reklamowej, ale to już temat na odrębny artykuł). Masz pełną kontrolę na finansami.

Możliwość monitorowania efektów

Dzięki przejrzystemu i intuicyjnemu w obsłudze systemowi, możesz być na bieżąco – przez 24 godziny, z dowolnego miejsca sprawdzać stan kampanii oraz jej efektywność. Połączenie kont z poziomu systemu AdWords oraz Google Analytics pozwala na monitorowanie efektów kampanii – mierzenie tzw. konwersji czyli np.: liczby dokonanych dzięki kampanii transakcji zakupu, wypełnionych formularzy czy pobranych plików .pdf z ofertą.

Sam określasz harmonogram wyświetlania reklam

Samodzielnie ustalasz harmonogram wyświetlania reklam – dni tygodnia oraz godziny emisji, dzięki czemu Twoja reklama wyświetlana jest, np.: w godzinach otwarcia restauracji bądź wtedy, gdy klienci najczęściej dokonują zakupów w Twoim sklepie internetowym. System Google Ads umożliwia także dopasowywanie stawek (budżetu oraz kosztu kliknięcia) w zależności od ustalonego harmonogramu, jeśli np.: zaobserwowałeś, że najwięcej klientów dokonuje transakcji w sobotę między 17:00 a 20:30 możesz ustawić zwiększy budżet w tych godzinach bądź zaoferować wyższą stawkę za kliknięcie – co pozwoli Ci zmaksymalizować efekty kampanii.

Reklama dopasowana do Twoich celów

Google AdWords to nie tylko reklamy tekstowe w wyszukiwarce, to także reklama produktowa czy reklama graficzna w sieci reklamowej Google i Youtube. Dzięki tak zróżnicowanym rodzajom reklamy jesteś w stanie dotrzeć do szerokiego bądź bardzo precyzyjnie określonego grona odbiorców. Odpowiednio dopasowana i skonfigurowana reklama pozwoli Ci zrealizować kluczowe cele firmy, np.: wprowadzić nowy produkt, zwiększyć rozpoznawalność marki, poprawić sprzedaż. Warto zasięgnąć opinii specjalisty, który pomoże ustalić strategię i wdrożyć odpowiednie działania.

Reklama skierowana do konkretnego grona odbiorców

W przypadku reklamy w sieci reklamowej możesz kierować ją do określonego grona odbiorców. Odbiorców reklamy możesz definiować na podstawie danych demograficznych, a także zainteresowań, określanych na podstawie oglądanych przez użytkowników stron, treści oraz przeprowadzanych wyszukiwań.

Reklama nawet przy niewielkim budżecie

System AdWords daje reklamodawcom dużą swobodę. Nie musisz dysponować gigantycznym budżetem reklamowym, by rozpocząć działania. Tak naprawdę, wysokość budżetu uzależniona jest od konkurencyjności branży, w której działasz oraz efektów, które zamierzasz osiągnąć.

Kampania AdWords z pomocą specjalisty czy na własną rękę?

W sieci znajdziesz niezliczoną ilość artykułów oraz tutoriali, dotyczących prowadzenia kampanii AdWords. Nie brakuje także książek- poradników, które obiecują, że uczynią z Ciebie mistrza skutecznej reklamy on-line. Założenie konta i skonfigurowanie pierwszej kampanii AdWords nie jest szczególnie trudnym zadaniem, z którym na pewno sobie poradzisz, jednak wykorzystanie w pełni potencjału systemu reklamowego Google wymaga konkretnej wiedzy i doświadczenia.

Pewnie zadajesz sobie pytanie: „Po co mam płacić komuś za prowadzenie kampanii skoro mogę zrobić to sam?”. Owszem możesz, ale czy jesteś pewien, że posiadasz wystarczającą wiedzę oraz czas na doglądanie i modyfikowanie reklam.

Powierzając prowadzenie kampanii specjaliście, zyskujesz pewność, że dzięki wiedzy, przede wszystkim sprawdzonej w praktyce, otrzymasz eksperckie wsparcie:

  • weryfikacji zostanie poddany budżet kampanii – dowiesz się czy przeznaczone na kampanię środki są optymalne i jak najlepiej wykorzystać dostępny budżet;

  • ekspert zapyta Cię o główny cel działań, a następnie zaproponuje odpowiedni rodzaj reklamy;

  • kampania będzie na bieżąco monitorowana i optymalizowana, a Ty otrzymasz dokładny raport działań i efektywności;

  • zostaną zastosowane działania i „triki”, które pozwolą zwiększyć efektywność reklam i zoptymalizować ich koszt (każdy specjalista ds. AdWords w miarę wypracowanego doświadczenia ma swoje sposoby, by skutecznie zmaksymalizować efektywność kampanii).

JesteśmyCertyfikowanym partnerem wyszukiwarki Google.

Partner Google

Chcesz rozpocząć przygodę z Google Ads?

Prowadzisz własny biznes, obowiązków masz bez liku i czasem trudno wygospodarować czas na załatwienie bieżących spraw? Prowadzenie księgowości powierzyłeś biuru rachunkowemu – bo to oszczędność czasu, pieniędzy (gdy księgowa podpowiada korzystne rozwiązania), masz gwarancję, że sprawy księgowe prowadzone są w należyty sposób i zgodnie z prawem? Podobnie potraktuj Google Ads – owszem możesz prowadzić kampanię samodzielnie – ale będzie Cię to kosztowało czas i ryzyko, że ze względu na brak doświadczenia „przepalisz” budżet.

Nowości na naszym blogu

Wykorzystujemy ciasteczka (ang. cookies) oraz podobne technologie w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia.